Karaman’da Kaza Sonrası Aracını Tarlaya Bırakıp Yaya Dönen Alkollü Sürücüye 101 Bin Lira Ceza!

Karaman’da kavşakta başka bir otomobille çarpışan ve kaza sonrasında aracıyla olay yerinden ayrılan sürücü, bir süre sonra yaya olarak kaza yerine geri döndü. Yapılan kontrolde alkollü olduğu belirlenen sürücüye 101 bin lira para cezası kesilirken, otomobili boş bir tarlada terk edilmiş olarak bulundu.

Yayın Tarihi: 23-06-2026

 

Kaza Sonrası Olay Yerinden Ayrıldı

Kaza, gece saat 23.00 sıralarında Alacasuluk Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı üzerindeki kavşakta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, A.H.Ö. (39) yönetimindeki 06 FD 840 plakalı Tofaş marka otomobil ile H.K. idaresindeki 70 ACK 494 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı.

Şans eseri maddi hasarla atlatılan kazanın hemen ardından, 06 FD 840 plakalı otomobilin sürücüsü A.H.Ö. aracıyla birlikte hızla olay yerinden uzaklaştı. Kazayı görenlerin ihbarı üzerine adrese polis ve tedbir amacıyla sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri yolda güvenlik önlemleri alarak inceleme başlattı.

1.62 Promil Alkollü Çıktı, Otomobili Tarlada Bulundu

Kazadan bir süre sonra, kazaya neden olan sürücü A.H.Ö. bu kez yaya olarak olay yerine geri geldi. Durumundan şüphelenen polis ekiplerinin yaptığı alkol testinde, sürücünün 1.62 promil alkollü olduğu tespit edildi.

Kaçtığı otomobilin nerede olduğunu araştıran polis ekipleri, Tofaş marka aracı kaza yerine uzak bir mesafede, Fatih Mahallesi 1967. Sokak yakınlarındaki boş bir tarlada terk edilmiş halde buldu.

Ehliyetine 2 Yıl 60 Gün El Konuldu

Trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücüye, "alkollü araç kullanmak" ve "kaza yerini terk etmek" suçları başta olmak üzere ilgili maddelerden toplam 101 bin lira para cezası kesildi. Ayrıca sürücünün ehliyetine 2 yıl 60 gün süreyle el konuldu. Tarlada bulunan otomobil ise olay yeri incelemelerinin ardından çekici yardımıyla emniyet otoparkına çekildi.

 

Yorumlar

Henüz bu habere yorum yapılmamıştır.


Yorum Ekle

Son haberler